Suriaanggun Rempah Ratus HidupKu: Diri Aku
BELIEVE IN YOUR DREAMS, AND THEY MAY COME TRUE, BELIEVE IN YOURSELF, AND IT WILL COME TRUE.

Monday 2 December 2013

Diri Aku


Nama aku Rini Suriani Binti Sahjoli . Lahir tahun 1994 , So boleh kira sendiri lah ea sekarang umur aku dah masuk berape tahun .Tapi yang penting still muda lagi . Awex muda lah konon nye kan . Aku dicampak kan untuk menuntut Ilmu di Universiti Teknologi Mara ( Uitm Lendu ) . Aku ni kadang nampak kasar , yelah suare pon kasar kemain dah . Kasar2 macam tu pon tapi hati selembut dadih taw . Pantang orang salah cakap sikit  mula lah terase hati . *Macam gedik pon ade jugak ,tapi dah diri aku macam tu tak boleh nak ubah apa lah kan .*
Then aku ni jenis suka dengan budak2 tak kire lah budak tu aku tak kenal ke apa . mesti aku layan je.
Hatirasa tenang je bila kita duduk dengan budak2 lagi lagi yang baby tu . Aku ada something yang aku rancang untuk masa depan aku . heheheh .. mesti lah pasal kahwin kan. Aku target bila umur aku mencecah 21 je aku mesti dah ada calon . Aku ni bukan lah gatal mana pon tak sabar nak kahwin ke apa , just nanti aku mesti lah nak amik masa kenal2 diri dorang kan . haishhh bukan senang sekarang nak carik calon suami tahu tak . Ishhhh... dah panjang menjela pulak aku merapu entah bukan2 pulak .Okay lah hope enjoy dengan blog aku yg tak berape nak siap lagi ni k . Gud bye .... 

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Hak kekal Rini Suriani